CONGRESUL AL XXX-LEA AL ASOCIATIEI GENERALE A INVATATORILOR DIN ROMANIA
Fratia :: Prima categorie :: ARHIVA
Pagina 1 din 1
CONGRESUL AL XXX-LEA AL ASOCIATIEI GENERALE A INVATATORILOR DIN ROMANIA
CONGRESUL AL XXX-LEA AL ASOCIATIEI GENERALE A INVATATORILOR DIN ROMANIA
1.Pentru a participa la congres trebuie sa anuntati la Asociatia Invatatorilor din jud. Bacau;
2.Congresul se va desfășura în București începând cu primirea participanților din seara de 27 august până în
30 august la prânz;
3.Universitatea Spiru Haret ne-a oferit cazare gratuita și masa la cantină studențească la preturi apropiate de cele de anul trecut;
4.Vom comunica din timp exact locul de cazare, celelalte locatii si programul detaliat pe care il vom definitiva cu presedintii asociatiilor/ sucursalelor judetene incat la acest congres sa ascultam mai putine cuvantari ale invitatilor si mult mai multe ale membrilor AGIRo;
5.O delegatie a unei asociatii/sucursale judetene/de sector trebuie sa fie de cel putin 10 persoane si
cel mult 15; Eventuale suplimentari de locuri putem face dupa 20 iulie cand vom incheia centralizarea inscrierilor si vom redistribui locuri. Inscrierile se fac doar prin asociațiile/ sucursalele județene/de sector membre AGIRo.Anuntati daca doriti sa inscrieti peste 15 participanti dar pentru cei peste acest numar inca nu depuneti suma respectiva;
6.Pana in 13 iulie trebuie sa trimiteti prin e-mail datele ptr.a putea fi completat tabelul ce va fi trimis
catre AGIRo si sa achitati taxa de participare la Congres care este de 30 lei/persoana;
7.Congresul va fi transmis și indirect la TV;
8.Recomandăm ca din fiecare județ să nu lipsească și un reprezentant al departamentului pt invatamantul prescolar (sunt cereri de a avea o colaborare de cu totul alt nivel cu acest ciclu);
9.Cei care își pot deplasa cu ușurință elevi talentați la București vor avea posibilitatea cel putin intr-o seară să susțină momente artistice televizate.Vor fi spații pt expoziții chiar și ale copiilor. Va fi gata un CD cu Imnul inv.;
10.Nu vor lipsi conferinte ale specialistilor in stiintele educației;
(Comunicatul parvine de la d-ul Viorel DOLHA-presedinte AGIRo)
1.Pentru a participa la congres trebuie sa anuntati la Asociatia Invatatorilor din jud. Bacau;
2.Congresul se va desfășura în București începând cu primirea participanților din seara de 27 august până în
30 august la prânz;
3.Universitatea Spiru Haret ne-a oferit cazare gratuita și masa la cantină studențească la preturi apropiate de cele de anul trecut;
4.Vom comunica din timp exact locul de cazare, celelalte locatii si programul detaliat pe care il vom definitiva cu presedintii asociatiilor/ sucursalelor judetene incat la acest congres sa ascultam mai putine cuvantari ale invitatilor si mult mai multe ale membrilor AGIRo;
5.O delegatie a unei asociatii/sucursale judetene/de sector trebuie sa fie de cel putin 10 persoane si
cel mult 15; Eventuale suplimentari de locuri putem face dupa 20 iulie cand vom incheia centralizarea inscrierilor si vom redistribui locuri. Inscrierile se fac doar prin asociațiile/ sucursalele județene/de sector membre AGIRo.Anuntati daca doriti sa inscrieti peste 15 participanti dar pentru cei peste acest numar inca nu depuneti suma respectiva;
6.Pana in 13 iulie trebuie sa trimiteti prin e-mail datele ptr.a putea fi completat tabelul ce va fi trimis
catre AGIRo si sa achitati taxa de participare la Congres care este de 30 lei/persoana;
7.Congresul va fi transmis și indirect la TV;
8.Recomandăm ca din fiecare județ să nu lipsească și un reprezentant al departamentului pt invatamantul prescolar (sunt cereri de a avea o colaborare de cu totul alt nivel cu acest ciclu);
9.Cei care își pot deplasa cu ușurință elevi talentați la București vor avea posibilitatea cel putin intr-o seară să susțină momente artistice televizate.Vor fi spații pt expoziții chiar și ale copiilor. Va fi gata un CD cu Imnul inv.;
10.Nu vor lipsi conferinte ale specialistilor in stiintele educației;
(Comunicatul parvine de la d-ul Viorel DOLHA-presedinte AGIRo)
Cazare 27/28 august-0 lei |
Cazare 28/29 august-0 lei |
Cazare 29/30 august-0 lei |
Cina din 27 aug-15 lei (banii se dau la sosirea in Bucuresti pt intregul grup) |
Mic dejun 28 aug-7 lei (banii se dau la sosirea in Bucuresti pt intregul grup) |
Pranz 28 aug-18 lei (banii se dau la sosirea in Bucuresti pt intregul grup) |
Cina din 28 aug-15 lei (banii se dau la sosirea in Bucuresti pt intregul grup) |
Mic dejun 29 aug-7 lei (banii se dau la sosirea in Bucuresti pt intregul grup) |
Pranz 29 aug-18 lei (banii se dau la sosirea in Bucuresti pt intregul grup) |
Cina din 29 aug-15 lei (banii se dau la sosirea in Bucuresti pt intregul grup) |
Mic dejun 30 aug-7 lei (banii se dau la sosirea in Bucuresti pt intregul grup) |
Pranz 30 aug-18 lei (banii se dau la sosirea in Bucuresti pt intregul grup) |
![-](https://2img.net/i/empty.gif)
» Pentru revista Asociatiei Invatatorilor din jud. Bacau
» Aniversand 3 ani de la infiintarea Asociatiei Invatatorilor din Judetul Bacau
» OMAGIU INVATATORILOR BACAUANI
» Inscriere in Asociatia Invatatorilor din Jud. Bacau-Fratia
» Aniversand 3 ani de la infiintarea Asociatiei Invatatorilor din Judetul Bacau
» OMAGIU INVATATORILOR BACAUANI
» Inscriere in Asociatia Invatatorilor din Jud. Bacau-Fratia
Fratia :: Prima categorie :: ARHIVA
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum